Retourneren

Wij zien graag tevreden klanten. Maar heb je een klacht over bijvoorbeeld beschadigde of verkeerd geleverde producten? Dan kun je contact met ons opnemen via klantenservice@kortingsticker.nl of bel naar 085 130 4010. Wij willen je graag helpen met een passende oplossing.

Herroepingsrecht

Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Retourneer je de gehele bestelling, dan krijg je het volledige orderbedrag inclusief eventuele verzendkosten gecrediteerd. Retourneer je een deel van de bestelling, dan worden eventuele verzendkosten niet vergoed. Enkel de kosten voor retour van jouw adres naar de webwinkel zijn voor rekening van de klant. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via klantenservice@kortingsticker.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Je kunt het pakket terugsturen naar onderstaand retouradres. Pakketten die verstuurd worden naar andere adressen kunnen wij niet verwerken.

Kortingsticker.nl
Ernst Machstraat 10
7442 DL Nijverdal

Je kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat je van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht.

Voorwaarden retourneren

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
Ja, de kosten voor retour van jouw adres naar de webwinkel zijn voor rekening van de klant.

Houd wel rekening met het volgende:
1. Alle geleverde producten moeten in originele staat worden verzonden. Wij adviseren je altijd de verzenddoos en originele verpakking zorgvuldig te openen, zodat je deze eventueel weer kunt gebruiken om de bestelling terug te sturen.
2. Als de stickers door eigen toedoen verkeerd zijn geplakt is het niet mogelijk om ze retour te sturen. Dit kan natuurlijk gebeuren. Wij kunnen wel de foutief geplakte sticker opnieuw sturen voor een gereduceerde prijs.

Hoe moet ik het product retourneren?
Je kunt de bestelling met dezelfde vervoerder retour sturen. Als het om bestellingen uit Nederland gaat is dit PostNL, GLS of DHL.

Welke producten komen niet in aanmerking om retour te sturen?
Op specificatie gemaakte producten: Hieronder vallen producten met een afwijkende maat, vorm of kleurensamenstelling dan standaard aangeboden in onze webwinkel. Dit geldt ook voor producten waarin bijvoorbeeld een zelf gekozen tekst of eigen ontwerp is aangeleverd.

Zakelijke bestellingen: Deze vallen niet onder het consumentenrecht en de wet ‘koop op afstand.’

Producten voorzien van applicatielaag: Deze dienen binnen enkele weken geplakt te worden en zijn vanwege de ‘houdbaarheid’ uitgesloten van het herroepingsrecht.

Kan ik mijn bestelling aan de chauffeur geven of omruilen?
Nee, dit is helaas niet mogelijk.

Hoe word ik op de hoogte gehouden van mijn verzonden retour?
Als wij het pakket hebben ontvangen krijg je een e-mail met een bevestiging van ontvangst. Wij zullen het dan ook in behandeling nemen.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
Als de bestelling die je hebt ontvangen niet klopt of (een deel van) de bestelling is beschadigd, neem dan contact op met onze klantenservice.

Let op: Wij vragen je om nooit zomaar producten retour te sturen. Neem altijd eerst contact met ons op. Als je een e-mail stuurt willen wij je vragen om gelijk wat foto’s mee te sturen. Wij zullen zo snel mogelijk contact opnemen. Wij kunnen alleen garantie geven op fouten die ontstaan zijn in de het productieproces of waar wij zelf op een of andere manier verantwoordelijk voor zijn. Wij kunnen helaas geen garantie geven voor slijtage of opzettelijk aangebrachte schade.

Garantie raamstickers

Helaas kunnen wij geen garantie geven op de onderstaande zaken:

Kleefkracht:
Op een niet goed voorbehandelde ondergrond neemt de kleefkracht af. Als de sticker eenmaal is geplakt kunnen wij deze voorbehandeling niet meer controleren.

Het toebrengen:
Wij kunnen geen garantie geven op foutief geplakte stickers.

Kleurechtheid:
Als de stickers niet goed onderhouden worden zal de kleurechtheid kunnen afnemen.

Levensduur:
Als de stickers niet goed onderhouden worden zal de levensduur kunnen afnemen. Onder normale omstandigheden en onderhoud hebben onze raamstickers en raamteksten een minimale kleurechtheid van 3 jaar.

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Klantenservice

085 130 4010

Ma t/m Vr:
9:00 tot 17:00

Mail ons

Wij verzenden met:
Verzending: PostNL, GLS, DHL

Onze zekerheden

Gratis bezorging vanaf 75,-
Grootste aanbod van de Benelux
Inhouse designers
Binnen 2 werkdagen
verzonden

Onze zekerheden

Gratis bezorging v.a. 75,- Grootste aanbod van de BeneluxInhouse designers Binnen 2 werkdagen verzonden

P(l)ak je voordeel!